Založ si blog

Prešiel ho traktor : D / alebo aj/ Najskôr pes, až potom pán!

Nuž veru, srandovný deň je za mnou! ;D Ako si tak poobede venčím Abbu a hádžem jej aport, zrazu zistím, že mi z vrecka vetrovky vypadol mobil. Niekam do blata… alebo do snehu (v tom lepšom prípade:)) A tak sa predčasne vraciam po svojich vlastných stopách späť, a idem si oči vyočiť, aby som ten svoj vypadnutý fón našla. Chvíľu zazerám na traktoristu, odchádzajúceho zo zoraného poľa na cestu, a rozmýšľam, či ho nenašiel a nezobral práve ten. Veď kto iný, ak nie on?! Nikde inde iného dvojnohého nebolo…

Napokon zistím, že to bol predsa len on! Ibaže inak, ako som si myslela. Môj chudák, stratený fón, si totiž hovel v blate, spolovice zakrytý mokrou hrudou, spolovice vykúkajúci na svet s ´umelecky´ polámaným sklíčkom i displejom. Nuž, čo už, nedalo sa nič robiť..! Prešiel ho práve ten jeden ťažký, poriadne zablatený traktor! To sa stane, naozaj, asi len máloktorému šťastlivcovi na svete. 😀 No poviem vám, – aj tak som bola šťastná, že som ho našla a zachránim tak aspoň svoje dve SIMky a pamäťovú kartu. (S vykrivenou batériou by vraj už bolo riziko, ho používať…)

Keď som potom dorazila do tepla, opatrne som od blata ´okúpala´ najskôr rozbitý telefón, potom po uši zablatenú Abbu, a napokon seba. Tu, veru, neplatilo, že by mal mať človek prednosť pred zvieraťom. A ani pri tom jedení/kŕmení to tak príliš nefunguje. Mám už odskúšané. 😀

Konštatujem, že SIMky síce fungujú, no dočasne sa museli presunúť do starých dobrých šuniek (Nokia a Samsung), ktoré to so mnou pár dní budú musieť zvládnuť. ;D Keby ste, náhodu, vedeli o nejakom dobrom smartfóne (za slušnú cenu), pokojne mi napíšte vaše odporúčania, alebo aj varovania, ktorým sa radšej vyhnúť. Ďakujem a pekný zvyšok dňa sv. Mikuláša. Dúfam, že ste poslúchali…;)

 

 

Frivolný FRIDAY

23.11.2018

Neviem ako vy, ale ja sa dobrovoľne a bez mučenia priznávam, že tento všadeprítomný PIATOK začal už akosi skoro, a mám pocit, že celý deň nerobím nič iné, len sa prehrabávam letákmi s lákajúcou akciou ´BLACK FRIDAY´ na titulke, alebo na landing page všetkých možných eshopov, na ktoré natrafím. Nehovorím, že je to zlé, ak naozaj potrebujete niečo kúpiť, [...]

Výroky slávnych 7

27.09.2017

„Pravda, žila som strašne. A zároveň úžasne. Pretože som milovala. Predovšetkým život.“ Edit Piaf „Nie ste dokonale upravení, kým si nenasadíte úsmev.“ Evan Esar „Je iba jedna cesta za šťastím, a to, prestať sa trápiť nad tým, čo je mimo našej moci.“ Epiktetos „Udržuj mier najskôr sám v sebe, potom ho budeš môcť priniesť i iným.“ Tomáš [...]

Moje výroky 30

31.08.2017

Nadýchni sa a nadchni sa. 😉 SNY sa nesplnia v zajatí SteNY. Buď dravý a zdravý, a budeš aj drahý! (Dravé ryby bývajú drahé…) Dupe po vás depka?! Vydupte ju z hlavy von. Hoci ľudia ´na dne´ sa väčšinou dorazia, niektorí sa z neho aj odrazia. Radšej zdolaj kopec, než virtuálny pokec. Kto nerobí, ten sa zväčša zaoblí. Každý, kto sa pohybuje, zároveň [...]

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

anagramy

Anagramy, aforizmy, vtípky a fóriky. :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 183178x
Priemerná čítanosť článkov: 3982x

Autor blogu