Založ si blog

Frivolný FRIDAY

Neviem ako vy, ale ja sa dobrovoľne a bez mučenia priznávam, že tento všadeprítomný PIATOK začal už akosi skoro, a mám pocit, že celý deň nerobím nič iné, len sa prehrabávam letákmi s lákajúcou akciou ´BLACK FRIDAY´ na titulke, alebo na landing page všetkých možných eshopov, na ktoré natrafím.

Nehovorím, že je to zlé, ak naozaj potrebujete niečo kúpiť, a obchod vám ponúkne unikátnu SUPROVÚ zľavu – avšak pre tých, čo majú hlbšie do vrecka alebo sú závislí shopoholici (ako som niekedy aj ja:)), tak pre tých to je hotová katastrofa.

Niekedy ma ide priam roztrhnúť od jedu, keď si nejaký čas pozerám lákavý eshop, pridám si veci do košíka, chystám sa do pokladne, a potom mi trkne, že ´pre istotu´ si cenu toho môjho pridaného tovaru ešte overím aj niekde inde.

NAPOKON zistím to, čo som vôbec nechcela! A to to, že tento môj vyhliadnutý eshop trošička alebo aspoň trošilinku zavádza. Pôvodnými cenami, výškou zľavy alebo aj súčasnými cenami… Nevadí, moja chyba, nechala som sa nalákať! 😉

Dobré je však to, že zatiaľ som tú svoju objednávku ešte neodoslala a nezaplatila. Pretože potom by to už bolo horšie, aj hlavu by som si mohla trieskať o múr, a aj tak by to príliš nepomohlo… (vracať tovar naspäť do eshopu sa mi totiž nechce)…

Takto je to TEDA ešte stále dosť dobre riešiteľné – buď z toho košíka naštvane všetko povyhadzujem :D… ALEBO… alebo prejdem na celkom iné webstránky…

//Viete ktoré to sú?! Viac o nich a o mojich tipoch nájdete na mojej vlastnej webstránke ´anagramy´.//

Prešiel ho traktor : D / alebo aj/ Najskôr pes, až potom pán!

06.12.2017

Nuž veru, srandovný deň je za mnou! ;D Ako si tak poobede venčím Abbu a hádžem jej aport, zrazu zistím, že mi z vrecka vetrovky vypadol mobil. Niekam do blata… alebo do snehu (v tom lepšom prípade:)) A tak sa predčasne vraciam po svojich vlastných stopách späť, a idem si oči vyočiť, aby som ten svoj vypadnutý fón našla. Chvíľu zazerám na traktoristu, [...]

Výroky slávnych 7

27.09.2017

„Pravda, žila som strašne. A zároveň úžasne. Pretože som milovala. Predovšetkým život.“ Edit Piaf „Nie ste dokonale upravení, kým si nenasadíte úsmev.“ Evan Esar „Je iba jedna cesta za šťastím, a to, prestať sa trápiť nad tým, čo je mimo našej moci.“ Epiktetos „Udržuj mier najskôr sám v sebe, potom ho budeš môcť priniesť i iným.“ Tomáš [...]

Moje výroky 30

31.08.2017

Nadýchni sa a nadchni sa. 😉 SNY sa nesplnia v zajatí SteNY. Buď dravý a zdravý, a budeš aj drahý! (Dravé ryby bývajú drahé…) Dupe po vás depka?! Vydupte ju z hlavy von. Hoci ľudia ´na dne´ sa väčšinou dorazia, niektorí sa z neho aj odrazia. Radšej zdolaj kopec, než virtuálny pokec. Kto nerobí, ten sa zväčša zaoblí. Každý, kto sa pohybuje, zároveň [...]

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

anagramy

Anagramy, aforizmy, vtípky a fóriky. :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 183435x
Priemerná čítanosť článkov: 3988x

Autor blogu