Frivolný FRIDAY

23. novembra 2018, anagramy, Kriticky /a milo/ o všetkom

Neviem ako vy, ale ja sa dobrovoľne a bez mučenia priznávam, že tento všadeprítomný PIATOK začal už akosi skoro, a mám pocit, že celý deň nerobím nič iné, len sa prehrabávam letákmi s lákajúcou akciou ´BLACK FRIDAY´ na titulke, alebo na landing page všetkých možných eshopov, na ktoré natrafím.

Nehovorím, že je to zlé, ak naozaj potrebujete niečo kúpiť, a obchod vám ponúkne unikátnu SUPROVÚ zľavu – avšak pre tých, čo majú hlbšie do vrecka alebo sú závislí shopoholici (ako som niekedy aj ja:)), tak pre tých to je hotová katastrofa.

Niekedy ma ide priam roztrhnúť od jedu, keď si nejaký čas pozerám lákavý eshop, pridám si veci do košíka, chystám sa do pokladne, a potom mi trkne, že ´pre istotu´ si cenu toho môjho pridaného tovaru ešte overím aj niekde inde.

NAPOKON zistím to, čo som vôbec nechcela! A to to, že tento môj vyhliadnutý eshop trošička alebo aspoň trošilinku zavádza. Pôvodnými cenami, výškou zľavy alebo aj súčasnými cenami… Nevadí, moja chyba, nechala som sa nalákať! 😉

Dobré je však to, že zatiaľ som tú svoju objednávku ešte neodoslala a nezaplatila. Pretože potom by to už bolo horšie, aj hlavu by som si mohla trieskať o múr, a aj tak by to príliš nepomohlo… (vracať tovar naspäť do eshopu sa mi totiž nechce)…

Takto je to TEDA ešte stále dosť dobre riešiteľné – buď z toho košíka naštvane všetko povyhadzujem :D… ALEBO… alebo prejdem na celkom iné webstránky…

//Viete ktoré to sú?! Viac o nich a o mojich tipoch nájdete na mojej vlastnej webstránke ´anagramy´.//